Integrirani marketing / Damir Dobrinić, Iva Gregurec
Integrirani marketing / Damir Dobrinić, Iva Gregurec
Autor
Dobrinić, Damir
Ostali autori
Nakladnik
Materijalni opis
IX, 416 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Napomena
Bibliografija: str. 401-416.
Predmetna odrednica
Klasifikacijska oznaka
658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Anotacija
Udžbenik primarno namijenjen studentima visokih učilišta, ali i onima kojima je marketing svakodnevnica. Svojim sadržajem obuhvaća sve marketinške kolegije koji se izvode na Fakultetu organizacije i informatike, te obrađuje: osnove marketinga (pojam i definicija, razvoj i upravljanje marketingom…), izravni marketing, upravljanje odnosima s potrošačima, marketinško upravljanje bazama podataka, mobilni i internetski marketing.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-6071-56-2
Građa
Knjigaknjiga

DOBRINIĆ, Damir
Integrirani marketing / Damir Dobrinić, Iva Gregurec. - Varaždin : Fakultet organizacije i informatike, 2016. - IX, 416 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Bibliografija: str. 401-416.
ISBN 978-953-6071-56-2


Katalog
  • Katalog Knjižnica grada Zagreba
  • Upute
  • Kontakti
  • Pitanja i prijedlozi
Knjižnice
  • Knjižnice na karti
  • Zbirke
  • Digitalizirana zagrebačka baština
  • Hrvatski centar za dječju knjigu
  • Zbirka Zagrabiensia
  • Zbirka Rara
  • Zbirka BDI
Usluge
  • Radno vrijeme
  • Rezervacija
  • Međuknjižnična posudba
  • Postaje bibliobusa
  • Moja iskaznica | Za članove
Izbor kataloga zbirki
  • Skupni katalog KGZ-a
  • Katalog za djecu i mladež
  • Skupni katalog sustava Zaki
Online baze
  • EBSCO
  • IUS-INFO
  • Naxos Music Library
  • Naxos Music Library Jazz
  • Naxos Music Library World
  • Središnji katalog službenih dokumenata RH
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.